Julemarked på Plus-skolen

PLUS –SKOLENS ELEVER ØNSKER ALLE HJERTELIG VELKOMMEN TIL ET GLITRENDE JULEMARKED, I GAMLEBYEN FREDRIKSTAD.

Åpningstider for julemarkedet vil være som følgende:
♡ Lørdag 02.12.17 kl. 11.00 - 17.00
♡ Søndag 03.12.17 kl. 12.00 – 16.00

Elevbutikken holder åpent:

♡ Lørdag 09.12.17 kl. 11.00 – 17.00
♡ Søndag 10.12.17 kl. 12.00 – 16.00

Plus Skolen har siden 1985 vært en videregående skole for opplæring av håndverksfag. Plus-skolen siden oppstart utdannet gullsmeder og skomakere og i de senere år også trebåtbyggere. Det har blitt en fin tradisjon at elevene ved Plus Skolen inviterer til sitt årlige julemarked.

Våre produkter er norsk håndverk laget av gullsmed, skomaker og trebåtbyggerelever, produsert på Plus-skolen i Gamlebyen. Her blir det smykker i edelt metall, skinnende juletrepynt og julekort laget av skolens gullsmedelever. Skomakerne kommer til å stille med ulike skinnprodukter, mens skolens trebåtbyggere fra Isegran lager produkter i tre til salg for julemarkedets besøkende. På markedet vil du derfor kunne finne noe for enhver smak!

♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

LITT PRAKTISK INFORMASJON:
☆ Vi tar kort og kontanter!

☆ Det vil være muligheter for å kjøpe seg noe å spise, og drikke mellom slagene i skolens kafé. Her stilles det med kaffe, kaker, pølser og brus.

☆ For de minste vil det være anledning til å besøke vårt lille juleverksted – her kan man bl.a. tegne, og lage hyggelige julekort!

☆ Dersom du er besøkende med bil, så vil det være gode parkeringsmuligheter på utsiden av Gamlebyen – da det er begrenset med plasser inne i Gamlebyen.

☆ Ellers, så håper vi at så mange som mulig ønsker å kjøpe lodd, da det vil være loddtrekking i løpet av dagen. Her er det mulighet for å vinne mange fine premier!juleutstilling

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram